Leta i den här bloggen

måndag 23 april 2012

Be my friend. I'm needy.

Jag trodde jag skulle implodera. Färga väggarna med mitt inre och bara försvinna. Men inget sådant hände. Inget förutom att du bestämde dig för att försvinna.

HonDenDär<3
Men för fan, fuck off. Jag orkar fan inte. Jag orkar fan inte vara som en jävla psykolog och extramamma till dig så fort din farsa får för sig att livet suger och han ska gå och dränka sig. Jag. Vill. Inte.

Sara.
Jag har aldrig bett dig att vara en del av mitt liv. Du tog riskerna och nu går du. Vet du vad? Jag kommer inte sakna dig.

HonDenDär<3 verkar vara offline. Meddelanden som du skickar levereras när personen loggar in.

Vilken jävla lögn. Såklart jag kommer sakna dig. Du är ju underbar, bäst. (Men jag fick inte plats att existera i din värld längre). Det var ju du som bjöd hem mig till dig på min födelsedag. (För ingen annan kom ihåg det.)

Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
I've lost myself again and I feel unsafe

Sias Breathe Me ekar. Och vet du vad? Jag passar så jävla bra in i hennes texter.

Jag skriker, kastar huvudkudden på blomkrukan i fönstret. Det kolliderar med golvet i ett kras. Men jag kunde inte bry mig mindre om att min lila matta är brun av jord. FÖR VEM FAN SKULLE BRY SIG NÄR ALLT HAR VÄNTS UPP OCH NER?
Det är då jag med skakiga händer tar fram den där fula absolut vodka och klunkar. För mycket ren sprit är farligt, dödligt. Bring it on, bitch.

För jag vill vara 4 år igen. Då vi lekte i sandlådan och pappa stekte pannkakor i köket. Då världen inte var så snedvriden.


~ N o c h y u W o r d s


Breathe me - Sia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar