Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

Nervös :c

 
Jag känner mig lite som fotografen av denna bild.
Nervös. Händerna bara skakar, för nu är det dags igen.
Jag ska ut och möta världen. Utan någon att hålla i handen om det blir läskigt.
Usch, låg i sängen hela dagen och bara vred på mig. Övervägde om jag ens skulle gå upp.
Om jag skulle backa ur. Men min vilja att vara med i den där manustävlingen är större än min rädsla.
Så John Lennon på högsta volym och sjunger med på hans låt "Imagine", jag sjunger så falskt.
Dock skulle jag aldrig ge er ett smakprov. Nej tack. Det lever ni bra utan.

Jag ska skriva ett manus. Något baserat på "Kärleken är grym". Jag har inte ens börjat skriva. Har inget alls över huvudtaget kommit på vad det kan vara för slags kärlek. För det kan vara vad som helst. Dock tänker jag lägga upp en novell som ni får läsa. För jag vet inte var jag annars ska göra av den. 

~ N o c h y u W o r d s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar